O statusie zamówienia informujemy mailowo w formie krótkiej wiadomości tekstowej. Wiadomości są wysyłane automatycznie, kiedy zaksięgujemy Twoja wpłatę/przyjmiemy zamówienie do realizacji/ wyślemy je do Cb/lub gdy je anulujemy.
Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 3 dni roboczych. Jeżeli jakiś asortyment wymaga dłuższego czasu realizacji – informujemy o tym na karcie produktu.
Zamówienie można anulować w swoim panelu, opcja dostępna jedynie dla zarejestrowanych klientów lub poprzez telefoniczną/mailową prośbę – zrobi to za Ciebie dział Obsługi Klienta.
W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny z obsługą sklepu.
Na chwilę obecną taka opcja nie jest możliwa w obrębie jednego zamówienia. Aby zmienić ilość zamówionych rzeczy należy anulować zamówienie i złożyć je ponownie.
Nasi Konsultanci Biura Obsługi Klienta są do dyspozycji w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 – 16.00.
Zamówienie można złożyć dokonując rejestracji lub bez niej. Zachęcamy jednak do założenia konta.
Jednym z najczęstszych powodów takiej sytuacji jest błędnie wpisywany login (adres e-mail) lub hasło do konta sklepu. Jeśli mimo poprawnego hasła, nie udało się zalogować - prosimy o kontakt mailowy na adres marcin.bialek@9fashion.pl na pewno pomożemy.
Niestety nie ma możliwości dodania kolejnych produktów do złożonego zamówienia. Złóż nowe zamówienie i skontaktuj się z nami pod numerem tel: +48 42 633-86-93 lub napisz na adres: sklep@9fashion.pl Jeśli drugie zamówienie zostanie złożone w ciągu 12 godzin od pierwszego, wówczas odstąpimy od pobrania kosztów wysyłki dodatkowego zamówienia.
Tak, poinformujemy Cię wiadomością SMS lub telefonicznie i wyślemy e-mail potwierdzający.
Tak, numer ten zostanie przesłany w osobnym mailu potwierdzającym wysłanie rzeczy z magazynu.
Za obsługę Klientów zagranicznych odpowiada sklep www.9fashion.com
Kurier powinien jeszcze dwa razy ponowić dostawę pod wskazany adres. Taka opcja jest gwarantowana w usłudze, jaką wysyłamy nasze przesyłki. Nie wiąże się to oczywiście z żadnymi dodatkowymi opłatami dla odbiorcy.
Oczywiście, że jest to możliwe, ale jedynie do momentu, gdy towar nie został już skompletowany w magazynie i przekazany kurierowi. Jeśli zamówienie jest na etapie realizacji, proszę skontaktować się naszym działem obsługi klienta pod adresem sklep@9fashion.pl lub telefonicznie +48 42 633 86 93 Zamówienia opłacone możemy odroczyć o max o 7dni.
Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Tak naprawdę to indywidualna kwestia każdego spedytora, ale z doświadczenia możemy powiedzieć, że kurier zazwyczaj dzwoni do adresata przed dostawą (zazwyczaj z samego rana).
Dostawa zamówień jest realizowana jedynie w dni robocze.
Dostępność naszych produktów jest aktualizowana na bieżąco. Jeśli jednak masz pytanie o jego dostępność napisz do nas wiadomość.
Nasz sklep oferuje płatność za pomocą szybkich przelewów (PayU, ING imoje), za pomocą platformy PayPal, przelewem tradycyjnych oraz płatność przy odbiorze, posiadamy również tzw. Płatność odroczoną Twisto (kup teraz, zapłać po 21 dniach)
Dostępne warianty dostawy to:
kurier GLS,
kurier GLS za pobraniem ,
Poczta Polska
Poczta Polska pobranie
Odbiór osobisty
Prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem tel: +48 42 633 86 93 lub mailowy na adres : sklep@9fashion.pl
Oczywiście, ale pod warunkiem zaznaczenia takiej opcji w trakcie składania zamówienia oraz wypełnienia wszystkich pól danymi wymaganymi do wystawienia faktury VAT. Dokument zostanie dołączony do przesyłki
Zapłacić można:
Jeżeli zależy Ci na czasie i chciałbyś cieszyć się swoim zamówieniem jak najszybciej, wybierz szybki przelew (PayU, ING imoje, Twisto, Paypal) lub płatność za pobraniem oraz kuriera GLS.
Pamiętaj, że każdy produkt ma swój indywidualny czas realizacji zamówienia. Dostarczenie paczki przez kuriera trwa na ogół od 1 do 2 dni roboczych.
Tak, zamówienie można odebrać osobiście w siedzibie firmy na ul. Legionów 119. W celu odbioru zamówienia w siedzibie firmy należy skontaktować się ze sklepem i zaczekać na powiadomienie o zamówieniu gotowym do odbioru.
Przy każdym produkcie znajduje się tabela rozmiarów, aby dobrać odpowiedni rozmiar należy pobrać swoje pomiary i porównać je w tabeli, a następnie wybrać przedział i rozmiar, który odpowiada Twoim wymiarom lub jest do nich zbliżonych.
Każdy klient ma prawo do zwrotu towaru, szczegółowe informacje znajdują się w regulaminie
Tak, aby dokonać wymiany zakupionego towaru napisz do nas wiadomość na adres sklep@9fashion.pl i otrzymasz szczegółowe informacje jak to zrobić
Zwrot można zgłosić za pośrednictwem formularza online dostępnego na stronie internetowej lub napisać do nas wiadomość na adres sklep@9fashion.pl gdzie otrzymasz szczegółowe informacje
Aby dowiedzieć się czy paczka dotarła, sprawdź numer nadania i skontaktuj się z przewoźnikiem, u którego wysyłałaś/eś przesyłkę. Możesz również skontaktować się z nami i dowiedzieć się czy paczka dotarła.
Zwrotu środków dokonujemy w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki na nr konta z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności przez platformę PayPal środki zwracane są na konto PayPal, w przypadku płatności za pobraniem na nr konta podany w formularzu zwrotu.
Reklamacja towaru zostaje rozpatrzona w ciągu 14 dni od otrzymania produktu. W wyjątkowych sytuacjach czas reklamacji może się wydłużyć do 21 dni. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz powiadomienie na swój adres e-mail.
Wybór przewoźnika nie jest w żaden sposób narzucony, wybór zależy od Ciebie.
Reklamacje można składać do dwóch lat od momentu zakupienia produktu. Warunkiem przyjęcia reklamacji jest posiadanie paragonu na daną rzecz, zgłoszenie reklamacji.