ZAMÓWIENIE

Jaki jest status mojego zamówienia?

O statusie zamówienia informujemy mailowo w formie krótkiej wiadomości tekstowej. Wiadomości są wysyłane automatycznie, kiedy zaksięgujemy Twoja wpłatę/przyjmiemy zamówienie do realizacji/ wyślemy je do Cb/lub gdy je anulujemy.

Jaki jest czas realizacji mojego zamówienia?

Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 3 dni roboczych. Jeżeli jakiś asortyment wymaga dłuższego czasu realizacji – informujemy o tym na karcie produktu.

Jak mogę anulować zamówienie?

Zamówienie można anulować w swoim panelu, opcja dostępna jedynie dla zarejestrowanych klientów lub poprzez telefoniczną/mailową prośbę – zrobi to za Ciebie dział Obsługi Klienta.

Czy mogę połączyć zamówienia?

W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny z obsługą sklepu.

Czy mogę dodać produkt do już złożonego zamówienia?

Na chwilę obecną taka opcja nie jest możliwa w obrębie jednego zamówienia. Aby zmienić ilość zamówionych rzeczy należy anulować zamówienie i złożyć je ponownie.

W jakich godzinach mogę się kontaktować się z biurem obsługi klienta?

Nasi Konsultanci Biura Obsługi Klienta są do dyspozycji w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 – 16.00.

Czy muszę rejestrować się, aby złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć dokonując rejestracji lub bez niej. Zachęcamy jednak do założenia konta.

Mam już konto w sklepie, ale nie mogę się zalogować. Co robić?

Jednym z najczęstszych powodów takiej sytuacji jest błędnie wpisywany login (adres e-mail) lub hasło do konta sklepu. Jeśli mimo poprawnego hasła, nie udało się zalogować - prosimy o kontakt mailowy na adres marcin.bialek@9fashion.pl na pewno pomożemy.

Właśnie złożyłam zamówienie. Czy mogę do niego dodać kolejny produkt?

Niestety nie ma możliwości dodania kolejnych produktów do złożonego zamówienia. Złóż nowe zamówienie i skontaktuj się z nami pod numerem tel: +48 42 633-86-93 lub napisz na adres: sklep@9fashion.pl Jeśli drugie zamówienie zostanie złożone w ciągu 12 godzin od pierwszego, wówczas odstąpimy od pobrania kosztów wysyłki dodatkowego zamówienia.

Wybrałam odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym, czy zostanie poinformowana kiedy moje zamówienie będzie gotowe do odbioru?

Tak, poinformujemy Cię wiadomością SMS lub telefonicznie i wyślemy e-mail potwierdzający.

Czy po złożeniu zamówienie dostanę numer śledzenia przesyłki?

Tak, numer ten zostanie przesłany w osobnym mailu potwierdzającym wysłanie rzeczy z magazynu.

DOSTAWA

Czy dostarczacie przesyłki za granice?

Za obsługę Klientów zagranicznych odpowiada sklep www.9fashion.com

Kurier przyjechał z przesyłką ale mnie nie było w domu. Co mam zrobić?

Kurier powinien jeszcze dwa razy ponowić dostawę pod wskazany adres. Taka opcja jest gwarantowana w usłudze, jaką wysyłamy nasze przesyłki. Nie wiąże się to oczywiście z żadnymi dodatkowymi opłatami dla odbiorcy.

Czy można "odłożyć" wysyłkę zamówienia na późniejszy termin?

Oczywiście, że jest to możliwe, ale jedynie do momentu, gdy towar nie został już skompletowany w magazynie i przekazany kurierowi. Jeśli zamówienie jest na etapie realizacji, proszę skontaktować się naszym działem obsługi klienta pod adresem sklep@9fashion.pl lub telefonicznie +48 42 633 86 93 Zamówienia opłacone możemy odroczyć o max o 7dni.

Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą?

Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Tak naprawdę to indywidualna kwestia każdego spedytora, ale z doświadczenia możemy powiedzieć, że kurier zazwyczaj dzwoni do adresata przed dostawą (zazwyczaj z samego rana).

Czy mogę otrzymać przesyłkę w sobotę?

Dostawa zamówień jest realizowana jedynie w dni robocze.

PRODUKTY

Czy produkt będzie jeszcze dostępny?

Dostępność naszych produktów jest aktualizowana na bieżąco. Jeśli jednak masz pytanie o jego dostępność napisz do nas wiadomość.

PŁATNOŚCI

Jakie są metody płatności i dostawy?

Nasz sklep oferuje płatność za pomocą szybkich przelewów (PayU, ING imoje), za pomocą platformy PayPal, przelewem tradycyjnych oraz płatność przy odbiorze, posiadamy również tzw. Płatność odroczoną Twisto (kup teraz, zapłać po 21 dniach)
Dostępne warianty dostawy to:
kurier GLS,
kurier GLS za pobraniem ,
Poczta Polska
Poczta Polska pobranie
Odbiór osobisty

Nie mogę dokończyć płatności mimo, że moje zamówienie zostało zarejestrowane. Co zrobić?

Prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem tel: +48 42 633 86 93 lub mailowy na adres : sklep@9fashion.pl

Czy mogę otrzymać fakturę razem z przesyłką?

Oczywiście, ale pod warunkiem zaznaczenia takiej opcji w trakcie składania zamówienia oraz wypełnienia wszystkich pól danymi wymaganymi do wystawienia faktury VAT. Dokument zostanie dołączony do przesyłki

Jak mogę dokonać płatności?

Zapłacić można:

  • Przelewem tradycyjnym
  • Pośrednikiem płatności PAYU, ING imoje, Twisto
  • PayPal

Jaki jest najszybszy sposób wysyłki?

Jeżeli zależy Ci na czasie i chciałbyś cieszyć się swoim zamówieniem jak najszybciej, wybierz szybki przelew (PayU, ING imoje, Twisto, Paypal) lub płatność za pobraniem oraz kuriera GLS.
Pamiętaj, że każdy produkt ma swój indywidualny czas realizacji zamówienia. Dostarczenie paczki przez kuriera trwa na ogół od 1 do 2 dni roboczych.

Czy zamówienie można odebrać osobiście?

Tak, zamówienie można odebrać osobiście w siedzibie firmy na ul. Legionów 119. W celu odbioru zamówienia w siedzibie firmy należy skontaktować się ze sklepem i zaczekać na powiadomienie o zamówieniu gotowym do odbioru.

WYMIARY

Jak wybrać odpowiedni rozmiar?

Przy każdym produkcie znajduje się tabela rozmiarów, aby dobrać odpowiedni rozmiar należy pobrać swoje pomiary i porównać je w tabeli, a następnie wybrać przedział i rozmiar, który odpowiada Twoim wymiarom lub jest do nich zbliżonych.

ZWROTY/REKLAMACJE

Czy mogę dokonać zwrotu jeśli rozmiar okaże się niewłaściwy?

Każdy klient ma prawo do zwrotu towaru, szczegółowe informacje znajdują się w regulaminie

Czy mogę dokonać wymiany towaru?

Tak, aby dokonać wymiany zakupionego towaru napisz do nas wiadomość na adres sklep@9fashion.pl i otrzymasz szczegółowe informacje jak to zrobić

Jak zgłosić zwrot?

Zwrot można zgłosić za pośrednictwem formularza online dostępnego na stronie internetowej lub napisać do nas wiadomość na adres sklep@9fashion.pl gdzie otrzymasz szczegółowe informacje

Czy moja paczka ze zwrotem już dotarła?

Aby dowiedzieć się czy paczka dotarła, sprawdź numer nadania i skontaktuj się z przewoźnikiem, u którego wysyłałaś/eś przesyłkę. Możesz również skontaktować się z nami i dowiedzieć się czy paczka dotarła.

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłany produkt/y?

Zwrotu środków dokonujemy w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki na nr konta z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności przez platformę PayPal środki zwracane są na konto PayPal, w przypadku płatności za pobraniem na nr konta podany w formularzu zwrotu.

W jakim czasie rozpatrywane są reklamacje?

Reklamacja towaru zostaje rozpatrzona w ciągu 14 dni od otrzymania produktu. W wyjątkowych sytuacjach czas reklamacji może się wydłużyć do 21 dni. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz powiadomienie na swój adres e-mail.

Jakim przewoźnikiem nadać zwrot/wymianę?

Wybór przewoźnika nie jest w żaden sposób narzucony, wybór zależy od Ciebie.

Jaki mam okres czasu na złożenia reklamacji?

Reklamacje można składać do dwóch lat od momentu zakupienia produktu. Warunkiem przyjęcia reklamacji jest posiadanie paragonu na daną rzecz, zgłoszenie reklamacji.